Splošni pogoji poslovanja

PROSIMO, DA SI SPODNJE INFORMACIJE SKRBNO PREBERETE. NEPOZNAVANJE PONUDBE IN SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA NE MORE BITI PREDMET REKLAMACIJE! V PRIMERU MOREBITNIH NEJASNOSTI, VAS VLJUDNO PROSIMO, DA NAS POKLIČITE IN Z VESELJEM VAM BOMO SVETOVALI!


1. SPLOŠNO

Splošni pogoji določajo pravice in obveznosti stranke (kupca / naročnika) in podjetja MATON D.O.O. (v nadaljevanju: podjetje) ter način, vsebino in pogoje poslovanja. Splošni pogoji podjetja so sestavni del vsake ponudbe, predračuna ali pogodbe. Vsi sporazumi, ponudbe in potrditve med stranko in podjetjem morajo biti pisni. Dodatni ustni pogoji in dogovori so neveljavni.


Opozarjamo vas, da so zaradi narave izdelka, ki ga prodajamo, naši pogoji prodaje in dobave specifični. Ne priznavamo pogojev strank, če so le-ti drugačni od naših, razen v primeru, če je to posebej dogovorjeno in zapisano.


V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS, Uradni list RS, št. 81/15) izjavljamo, da podjetje MATON d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, pristojnega za reševanje potrošniških sporov.


Podjetje se zavezuje, da bo z vsemi podatki, ki jih bo pridobilo v procesu opravljanja storitev, ravnalo kot s poslovno skrivnostjo in jih ne bo posredovalo nepooblaščenim tretjim osebam.


2. MERITVE

Meritve opravlja pooblaščena strokovna oseba podjetja. Podjetje odgovarja za dimenzijsko ustreznost stavbnega pohištva, kadar stranka naroči stavbno pohištvo na podlagi izmere, opravljene s strani prodajalcev. Za vagris na objektu je dolžna poskrbeti stranka in hkrati odgovornost za pravilnost vagris-a nosi stranka. V kolikor stranka posreduje podjetju podatke o dimenzijah stavbnega pohištva na podlagi meritev, ki jih opravi stranka sama, je podjetje prosto vsake odgovornosti za napake, ki izhajajo iz napačnih meritev. Stroški dodatnih del, popravil ali zamenjave stavbnega pohištva in ostali stroški, ki nastanejo kot posledica napačnih meritev stranke, v celoti bremenijo stranko. Podpolični profil, višine 30 mm za polico, se ne šteje v mero okna, a je sestavni del elementa.


Stranka je dolžna podjetje pisno opozoriti na morebitne skrite in ne skrite ovire (vodovod, električne inštalacije, karnise, izven stenske cevi, skriti profili, pod-konstrukcije, sprememba v materialu, morebitne skrite poškodbe zgradbe…) in tudi na morebitna nadaljnja dela oziroma posege, ki jih namerava na svojem objektu izvesti kasneje in bi lahko posredno ali neposredno vplivali na vgradnjo, uporabo, delovanje oziroma stanje produktov, ki jih bo oziroma jih dobavi in/ali vgradi podjetje (vrsta izvedbe fasade, debelina notranje izolacije, postavitev grelnih elementov, priprava stopnic, postavitev pohištva, sprememba odprtin, naknadna vgradnja senčil….). V primeru, da stranka podjetja ne opozori o zgoraj navedenem, posledično stranka prevzame tudi nastale stroške poškodb inštalacije, in tudi vse stroške zastoja pri montaži in dodatnih nepredvidenih del, ki so posledično nastala. Za morebitne druge stroške zastoja se ocena vrednosti le-teh pripravi in posreduje stranki ob nastali situaciji.


Točne pozicije in odpiranja se določijo na meritvah in so navedene na zadnji verziji ponudbe po izmeri. Odpiranja, definirana v ponudbah, so vedno definirana pri pogledu iz notranje strani proti zunanji strani. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe lastnosti naročenih produktov, če tako zahtevajo konstrukcijsko - tehnični detajli ali tehničnih predpisi, pri čemer spremembe ne smejo odstopati od zahtev tehničnih katalogov proizvajalca. V tem primeru bo stranka pisno obveščena o spremembi in pozvana k pisni potrditvi spremembe naročila.


3. PONUDBA, POTRDITEV, ODPOVED NAROČILA

Podjetje izdela ponudbo na podlagi podatkov, ki mu jih posreduje stranka in na podlagi opravljenih meritev. Za navedene podatke (barva, odpiranja, oprema,...) vedno jamči stranka. Podjetje stranki pripravi informativno ponudbo, ter v primeru potrditve naročila z vplačilom avansa še ponudbo po meritvi. Veljavnost ponudbe je trideset dni. Z izdajo nove ponudbe se v celoti preklicuje prejšnja ponudba.


Stranka je dolžna pregledati ponudbo (preveriti skice in podatke) in v primeru nejasnosti zahtevati od podjetja pojasnitev. Kasnejše nejasnosti stranka ne more uveljavljati in ne morejo biti predmet reklamacijskih oziroma garancijskih zahtevkov. Zahteva za pojasnitev nejasnosti po potrditvi naročila in realizirani dobavi ne opravičuje spremembe naročila in ne predstavlja razloga za reklamacijo. V primeru zahtev naročnika, ki niso v skladu s standardi stroke, si podjetje pridržuje pravico spremeniti garancijsko dobo proizvodov.


Za sprejem ponudbe oziroma potrditev naročila mora stranka vplačati najmanj 60% zneska vrednosti ponudbe in pisno potrditi ponudbo oziroma naročilo. Plačilo in potrditev ponudbe pomeni, da stranka potrjuje pravilnost/ustreznost naročila, se strinja z vsemi elementi ponudbe, sprejema plačilne pogoje in izjavlja, da je seznanjena s celotno vsebino splošnih pogojev poslovanja.


Vračilo blaga na željo stranke ni možno, razen v primeru izrecnega pisnega soglasja podjetja, saj podjetje dobavlja blago izključno po naročilu in ima blago vsakega naročila individualne karakteristike. Stranka ima pravico do odpovedi naročila ali spremembe podatkov, ki vplivajo na naročilo, brez obveznosti stranke do podjetja, najkasneje en dan pred izvedbo končne izmere. Odpoved naročila ali sprememba podatkov morata biti v pisni obliki. Po preteku tega roka sta odpoved naročila ali sprememba podatkov možna zgolj v primeru, da stranka poravna stroške - morebitne dodatne stroške, ki so nastali v podjetju do odpovedi naročila ali spremembe podatkov. Enako velja v primeru, da stranka naroči napačno blago. Dodatni stroški, ki jih nosi stranka v primeru odpovedi naročila ali spremembe podatkov po preteku zgoraj navedenega roka: oprava končne meritve: 30,00 €/h; prevoz na ter z meritve: 0,37 €/km; priprava ponudbe po meritvi 1,5% vrednosti vsake pripravljene ponudbe po končni izmeri; oddaja naročila v proizvodnjo 2% vrednosti ponudbe po končni izmeri. Ko je naročilo v fazi oddaje v proizvodnjo, je možna odpoved naročila zgolj v primeru, da podjetju odpoved odobri njegov dobavitelj. V nasprotnem primeru odpoved ni možna oziroma je možna zgolj odpoved storitev, v kolikor podjetje blago za opravo storitve (montažni material) še ni naročilo pri dobavitelju. V tem primeru je odpoved naročila možna zgolj v predelu storitve, blago za opravo storitve pa se stranki zaračuna po maloprodajnih cenah.


4. DOBAVNI ROKI

Za naročeno blago velja dobavni rok, za katerega se stranka in podjetje dogovorita v ponudbi po končni izmeri. Podjetje stranko obvesti o montaži pisno ali ustno najmanj dva dni pred pričetkom del. Dobavni rok začne teči šele s plačilom najmanj 60 % zneska iz ponudbe po končni izmeri in pisne potrditve zadnje verzije ponudbe po končni izmeri in sicer od tistega dejanja, ki ga stranka opravi nazadnje. Dobavni rok v nobenem primeru ne začne teči preden

so izvedene končne meritve. V primeru, da je stranka sprejela ponudbo, pripravljeno na podlagi kakršnihkoli akcijskih pogojev (izredna akcija ali popust), si podjetje pridržuje pravico do podaljšanja dobavnega roka, v kolikor bi bilo to potrebno zaradi povečane količine naročil.


Dobavni rok se sorazmerno podaljša tudi v primeru:

  • nepredvidljivih ovir, ki niso nastale po volji podjetja in so take narave, da so imele pomemben vpliv na izpolnitev obveznosti ter razlogov na strani stranke;
  • višje sile, splošnega pomanjkanja materiala pri dobaviteljih ali izrednih vremenskih razmer;
  • da se ob montaži ugotovi neskladnost elementa. V tem primeru podjetje odpravi neskladnost v najkrajšem možnem roku;
  • v obdobju kolektivnih dopustov na strani dobaviteljev (v mesecu avgustu ter decembru).


V primeru, da je prišlo do zamude pri dobavi blaga oziroma montaži iz razlogov na strani podjetja, se stranka in podjetje dogovorita za razumno podaljšanje roka brez povračila škode nastale zaradi zamude. Stranka ni upravičena do znižanja cene ali kakršnekoli druge brezplačne bonitete s strani podjetja v primeru prekoračitve pisno dogovorjenega dobavnega roka.


V kolikor stranka naročenega blaga v roku enega meseca odkar je bila obveščena, da je blago v skladišču, ne prevzame oziroma ga ne dovoli vgraditi, ji lahko podjetje zaračuna stroške skladiščenja (stroški skladiščenja znašajo 1,00 €/izdelek za vsak dan hrambe izdelka). Prevzem blaga s strani stranke je možen od ponedeljka do petka od 8:00 do 15:00 ure, pri čemer mora stranka datum dviga blaga sporočiti vsaj en dan prej. Dobava blaga je lahko v določenem terminu tudi delna, vendar mora biti stranka o tem obveščena najkasneje dva dni pred prvotno določenim terminom.


Ne glede na dosedanje navedbe 4. točke, lahko stranka vedno uveljavlja svoje pravice skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, torej tudi skladno s 25.a členom ZVPot.


5. MONTAŽA

V primeru, da po želji stranke montaža naročenih elementov poteka v dveh delih, se stranki zaračunajo dodatni transportni stroški, račun pa se izstavi ločeno. Riziko nastanka poškodb na elementih, ki so v tem primeru skladiščeni pri stranki, nosi stranka sama.

Odprtine za vgradnjo stavbnega pohištva morajo biti vedno izdelane po navodilih podjetja in zidarsko pripravljene za nemoteno montažo izdelkov, razen, če ni dogovorjeno drugače. Pri zamenjavi starih oken se stari podboji izrežejo. Med izvajanjem del pri demontaži je v izrednih primerih možno, da pride do dodatnih zidarskih del, katerih ni bilo možno predviditi v naprej (ob končni izmeri).


Za nemoteno izvedbo montaže je stranka dolžna ob potrditvi naročila ali ob končni izmeri:

  • definirati, na kakšni globini od zunanjega roba zidu se vgrajujejo okna;
  • definirati debelino izolacije, ki jo namerava namestiti ter na kakšen način (vrsta izolacije, način pritrditve, debelina izolacije v predelu špalet,…);
  • poskrbeti za dostop do mesta izvajanja del, osnovno zaščito, vodo in elektriko;
  • določiti višinsko točko (oziroma vagris) oziroma v primeru, da vagris ni določen, podati informacijo o višini končnih tal glede na ploščo armiranega betona.


V kolikor stranka teh podatkov ne zagotovi, sama nosi odgovornost v primeru, da pride do neskladnosti izvedenih del iz strani podjetja glede na preostala dela, ki še sledijo iz strani preostalih izvajalcev.


Kadar naročnik naroči tudi zaključna dela obdelave špalet, le-ta ne vključujejo slikopleskarskih del (vključena je obdelava z mavčnimi ploščami ali izolacijo, vgradnja aluminijastega vogalnika po potrebi, zaprtje z izolacijo in prvo grobo kitanje; ni vključeno brušenje, nadaljnje kitanje, vgradnja mrežice in beljenje – vse to so slikopleskarska dela).


Objekt je pripravljen za montažo, ko je možno brez dodatnih del vgraditi stavbno pohištvo v gradbene odprtine. Podjetje ni pooblaščeno in ne izvaja priklopov elektro pogonov za rolete in zunanje žaluzije, to uredi za to usposobljen pooblaščenec s strani stranke same. Stranka pa mora zagotoviti dostop do električne energije, da je možno ob montaži elektro pogone testirati.


Izolacijski materiali, ki se uporabljajo pri vgradnji stavbnega pohištva iz strani podjetja nimajo odpornosti na vremenske vplive. Zato je nujno, da sledijo nadaljnja dela, ki ob sami izvedbi tudi prekrijejo izolacijske materiale v roku treh tednov od dejanske vgradnje. V kolikor stranka nadaljna dela naroči pri podjetju, bo podjetje poskrbelo za pravilno časovno sledljivost del. V kolikor pa stranka nadaljnih del ne naroči pri podjetju, mora za časovno sledljivost del poskrbeti sama (torej organizacija izvedbe fasade, opažev, krovstvo, ipd.).


Pri velikih ali težkih okenskih elementih pomoč pri prenosu s strani stranke ni potrebna, v kolikor pa kljub temu pride do nje nikoli ni in ne more biti predmet plačila. Stranka ima dolžnost, da se pred začetkom montaže seznani z načrti in potekom del, saj po vgradnji elementov (npr. napačno okno v napačni odprtini, ali napačen pomik okna od roba fasade ipd.) to ne more biti predmet reklamacije. Tako dodatno nastali stroški gredo v celoti v breme stranke.


Stranka oziroma njen pooblaščenec mora biti prisoten na objektu ob začetku in koncu montažnih del. Ob prevzemu blaga oziroma ob koncu montažnih del je stranka dolžna skupaj z vodjo montažne skupine pregledati blago oziroma opravljeno delo, ugotoviti pomanjkljivosti ali napake in jih takoj zapisati na zapisnik.


Lomi stekel, ki niso posledica prevoza ali vgradnje oken s strani podjetja in ga povzroči stranka, tretja oseba ali je vzrok loma stekla neznan, ne morejo biti predmet reklamacije.


Stranka s podpisom na zapisniku potrdi, da je blago dobavljeno v skladu s ponudbo po končni izmeri in da je vgradnja kakovostno opravljena. Tako stranka potrjuje, da je podjetje v celoti izpolnilo svoje obveznosti, ki izhajajo iz sprejete ponudbe po končni izmeri in s tem pridobi vse pravice, ki izhajajo iz tega. V primeru, da stranka odkloni oziroma ne izpolni obveznosti v razumnem roku, lahko podjetje odstopi od pogodbe in zahteva povračilo vse nastale škode.

Vsa dodatna dela, ki niso zajeta v ponudbi po končni izmeri, a so nujna za dokončanje del in jih je podjetje izvedlo, gredo v breme stranke in se zaračunajo naknadno. V primeru dodatnih del se rok dobave podaljša. Za opravljena dodatna dela oziroma dodatne elemente izda podjetje stranki račun. Cena dodatnih del je razvidna iz ponudbe, ki jo podjetje pred pričetkom izvedbe dodatnih del pripravi stranki, stranka pa jo pisno potrdi.

Podjetje MATON d.o.o skrbi za redno interno usposabljanje monterjev.


6. CENE, DDV, POPUSTI IN PLAČILO

Cene so določene in izražene v evrih. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen, če se spremenijo količine, opisi, barve, mere, pozicije ali katerakoli druga dejstva, ki so osnova za izračun cene. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen, v kolikor stranka ne omogoči izvedbe pričetka naročila v roku 3 mesecev od prvega predplačila. Popusti se ne seštevajo.


Akcije so izvzete iz popustov. Cene na enoto ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). DDV je izračunan in prikazan posebej. Splošna stopnja DDV je 22 %, za stanovanjsko gradnjo pa 9,5 % (stanovanjska gradnja je prodaja in vgradnja stavbnega pohištva v stanovanjski objekt stranke - nezavezanca). Stranka mora te podatke posredovati podjetju.


Izjava, ki velja za 9,5 odstotni DDV: »Izjavljam, da sem lastnik stanovanjskih prostorov, ki so del socialne politike, kar pomeni, da je moje stanovanje manjše od 120 m2 oziroma ima moja stanovanjska hiša manj uporabne površine kot 250 m2. Naročeno stavbno pohištvo bo vgrajeno v stanovanjske prostore na naslovu vgradnje. Objekt je namenjen za trajno bivanje. DDV je 9,5-odstoten, ker bo vgradnjo opravilo podjetje (ZDDV Pravilnik o DDV – Ur. l. 89/98 – 25. člen, 10 točka, 45/99 – 18. člen, 59/99 – 1. točka).«


Naročnik poravna dolžni znesek na transakcijski račun podjetja oziroma z gotovinskim plačilom neposredno v salonu podjetja na naslovu Dolinska cesta 1b, Koper. Predstavniki, posredniki, monterji in dostavljavci blaga niso pooblaščeni za sprejemanje plačil.


Stranka ima pravico do zavrnitve računa v roku osmih dni po njegovem prejemu. V nasprotnem primeru podjetje razume, da je stranka račun v celoti sprejela in zavrnitve ne upošteva. V primeru zamude stranke s plačilom, ki ni posledica višje sile, ima podjetje pravico zahtevati zamudne obresti skladno z zakonom. V trenutku, ko pride stranka v zamudo, preide nanjo celotna nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja stvari. V primeru neplačila oziroma neizpolnitve strankinih obveznosti, si podjetje pridržuje lastniško pravico do blaga tudi po njegovi izročitvi stranki, dokler stranka ne poravna kupnine oziroma ne izpolni svojih obveznosti v celoti.


Podjetje si v primeru strankine kršitve - predvsem neplačila oziroma zamude s plačili, pridrži pravico vzeti blago nazaj (nevgrajeni elementi v celoti, za vgrajene elemente – krila), ne da bi s tem samo kršilo pogodbene obveznosti. Stranka dovoljuje podjetju neoviran dostop do teh elementov in njihov odvoz. V primeru, da podjetje stranki blago odvzame, lahko pride tudi do nepreklicne prekinitve pogodbe. Po odvzemu blaga je podjetje upravičeno unovčiti njegovo vrednost, razliko do polne vrednosti blaga z morebitnimi dodatnimi prodajnimi stroški pa je podjetju dolžan povrniti stranka. V primeru vgradnje elementov, za katere kupnina ni poravnana, si podjetje pridržuje pravico do povračila koristi, ki jih je imela stranka od teh stvari. Podjetje s tem ne krši pogodbenih obveznosti, stranka pa se odpoveduje morebitnim zahtevkom iz tega naslova.


Plačilni pogoji podjetja so:

  • 100 % predplačilo po predračunu;
  • 60 % predplačilo, 40% kupnine pa poravna stranka najkasneje en dan pred dobavo blaga oziroma pred pričetkom montaže.

Plačilni pogoji in roki plačila so navedeni tudi v ponudbi podjetja in so obojestransko obvezujoči.


7. GARANCIJA IN REKLAMACIJE

Garancijski roki in jamstva MATON plus so definirana v garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja le takrat, ko je izdelek v celoti plačan. Družba MATON d.o.o. stranki daje dodatna pogodbena jamstva MATON PLUS, ki ne predstavljajo garancije ali jamčevanje v okviru odgovornosti za stvarne napake. Pooblaščeni serviserji so definirani v garancijskem listu.


Za blago, ki ga stranka vgradi v lastni režiji, ne more uveljavljati napak na izdelku, ki so lahko posledica nestrokovne montaže ali poškodb pri prevozu. Vsaka nestrokovna montaža in nepooblaščeno popravilo blaga s strani stranke ali tretje osebe v času veljavnosti garancije privede do nepreklicne izgube garancije. Podjetje ne odgovarja za poškodbe na blagu, ki so nastale brez dejanj podjetja, za izpad dobička ali druge finančne izgube, nastale po krivdi stranke. Omejitev odgovornosti iz prejšnjega odstavka velja tudi za vsa druga jamstva za škode, ne glede na formalno upravičenost pritožb. V primeru omejitve odgovornosti ali jamstva podjetja, se omejitev nanaša tudi na odgovornost zaposlenih v podjetju in oseb vključenih v prodajno-zastopniško mrežo podjetja.


Vse zahtevke, ki se nanašajo na pravice stranke iz naslova garancije in vse reklamacijske zahtevke, mora stranka uveljavljati pisno in sicer s priporočeno pošto na sedež podjetja ali na elektronski naslov servis@maton.si. Reklamacijskemu zahtevku mora priložiti račun in garancijski list, natančen opis napake, poškodbe oziroma nepravilnosti, čas njenega nastanka in vse druge koristne podatke za namen ugotovitve narave in izvora morebitne napake ter po potrebi priložiti njene fotografije. Napako, poškodbo ali nepravilnost je potrebno uveljavljati takoj po dobavi ali montaži, če je napako mogoče opaziti ob običajnem pregledu stvari ob prevzemu oziroma najkasneje v desetih dneh od ugotovitve napake.


Hkrati mora stranka podjetju omogočiti ogled zatrjevane napake, poškodbe oziroma nepravilnosti. O ogledu se napravi zapisnik. Uveljavljanje reklamacijskega zahtevka oziroma garancijskega zahtevka ne zadrži obveznosti plačila celotne kupnine. Če ima blago napako, za katero podjetje odgovarja, jo je dolžno stranki odpraviti v najkrajšem možnem roku.


8. PRAVNO OBVESTILO

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in druga vsebina spletne strani www.maton.si, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine, razen, kjer je navedeno drugače. Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, uporabljati na spletnih straneh drugih podjetij, razpečavati, spremeniti ali na kakršenkoli drug način javno reproducirati, razen v primeru pisnega soglasja podjetja MATON d.o.o., ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.


Vsebino strani si lahko ogledujete, kopirate, natisnete izključno za osebno uporabo, pod pogojem, da vsebino uporabljate v informativne in neprofitne namene. Uporaba vsebine, ki je objavljena na naših spletnih straneh, poteka na lastno odgovornost uporabnika.


Vsebina strani je informativnega značaja, zato MATON d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe informacij na spletnih straneh. Fotografije so ilustrativne, nekatere pa zgolj samo simbolne narave. Pridržujemo si možnost tipkarskih napak v besedilih.


Snemanje programov in podatkov z naših spletnih strani se izvaja na lastno odgovornost. MATON d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo, ki lahko nastane pri uporabi datotek in podatkov s spletnih strani. Prav tako ne odgovarjamo za morebitne računalniške viruse, ki nastanejo kot rezultat presnemavanja datotek ali podatkov z naših spletnih strani.


Naša spletna stran vsebuje povezave do drugih spletnih strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in vnesene spremembe teh strani, kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani. Čeprav delujemo z največjo skrbnostjo pri zbiranju informacij, ki jih objavljamo na naši spletni strani, in skrbimo za njihovo pravilnost in ažurnost, je naša kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake na informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na naši spletni strani. Če nas boste opozorili na napake, jih bomo poskusili kar najhitreje odpraviti.


Logotipi so registrirane znamke, za katere ima dovoljenje za uporabo družba MATON d.o.o. Prepovedana je reprodukcija, ali raba celote, ali dela logotipa v kakršnikoli obliki, razen s pisnim dovoljenjem družbe MATON d.o.o.


9. DODATNO

Sprejem ponudbe oziroma potrditev naročila pomeni, da je stranka seznanjena s celotno vsebino ponudbe, z vsemi prodajnimi pogoji in vsebino splošnih pogojev poslovanja ter se z njimi v celoti strinja. Nepoznavanje ponudbe in njene vsebine ter morebitne nejasnosti ne morejo biti vzrok za kasnejšo reklamacijo.


Spremembe naročila so možne samo v pisni obliki. Stranka od podjetja ni upravičena terjati nobenih nadomestil stroškov, ki bi ji nastali zaradi njene prisotnosti na objektu, na katerem se izvajajo dela tako v primeru montaže, kot v primeru dokončanja del, odprave reklamacij in v vseh ostalih primerih, ko predstavniki podjetja izvajajo dela pri stranki. Stranka se ob naročilu zavezuje da bo podjetju posredovala točne podatke (ime, priimek, stalni naslov bivanja, naslov objekta - v kolikor gre za fizično osebo; oziroma polni naziv podjetja, naslov, davčno ter matično številko, naslov objekta - v kolikor gre za pravno osebo) ter slednje po potrebi dokazala podjetju s predložitvijo osebnega dokumenta oziroma izpisa iz poslovnega registra Slovenije.

Podjetje si pridržuje pravico do sprememb v prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih, ki ne vplivajo neposredno na samo blago, brez predhodne napovedi ali opozorila stranke. Določeni nazivi produktov v prodajnem programu podjetja se razlikujejo od proizvodnih nazivov proizvajalca oziroma dobavitelja čeprav gre za enak produkt.


Naročnik in podjetje bosta morebitne spore reševala sporazumno, v nasprotnem primeru pa bo v sporu odločalo stvarno pristojno sodišče v Kopru, vendar si pridržujemo pravico sprožati sodne postopke tudi na drugih pristojnih sodiščih.


Splošni pogoji veljajo od 01.02.2020 dalje.


Splošni pogoji se razlagajo ali tolmačijo v skladu s slovenskim pravom in pravom EU.


© 2020 MATON d.o.o

Share by: