fbpx

Kako pristopiti k nakupu novih oken

Želimo si kupiti okna, vendar ne vemo kje začeti in kaj narediti.

Najlažja možnost je vnesti v brskalnik ključno besedo »okna« in brskalnik vam izpiše ponudnike. Najbrž boste kliknili prvi sponzoriran oglas, ki vas bo pripravil do tega, da oddate povpraševanje.

Prejeli boste ponudbo, ni pa nujno da boste na ta način našli kvaliteto. V Sloveniji je ogromno ponudnikov stavbnega pohištva in na področju sponzoriranja oglasov zato nastane vojna. Ponudnik, ki za oglaševanje plača največ, je res na prvem mestu oglaševalske lestvice, vendar to še ne pomeni, da je zato tudi najkvalitetnejši.

Velika napaka je, da ko ljudje pošljejo povpraševanje različnim ponudnikom, ki jih najdejo na spletu, prejmejo tudi ogromno ponudb, iz katerih je težko izluščiti bistvo. Ko pri strankah opravljam meritve, mi stranka zaupa, da je pridobila več informativnih ponudb različnih  ponudnikov stavbnega pohištva. Takšno stranko največkrat zanima samo končna cena posameznega ponudnika. Ko stranko vprašam, če je seznanjena z vsebino ponudbe –  ve kaj kupuje –  dobim odgovor: » seveda, širok profil, veliko komor, veliko tesnil.« Ni pa seznanjena s tem, kaj to sploh pomeni za toplotno, zvočno izolativnost in pa posledično ceno. Stranko sem prosili, da izbere, po njenem mnenju najcenejšo ponudbo, za katero bi se odločila. Ponudbo sem preverili in pregledal skupaj s stranko in velikokrat ugotovil, da določene storitve, ki so nujno potrebne za izvedbo in je stranka mislila, da so vključene v ceno, seveda niso bile vključene v informativno ponudbo. To je zavajanje kupcev.

Zaradi porasta uporabe interneta smo potrošniki postali zelo leni. Vse poskušamo kupiti preko spleta in smo prepričani, da bomo tako lahko dobili najboljše izdelke, kar pa seveda ni res. Po izkušnjah vam povem, da me dnevno kličejo iz različnih podjetij, in mi želijo preko telefona ali spleta prodati različne izdelke. Na začetku sem na to pristal in po telefonu potrjeval stvari, vendar sem ugotovil, da sem kupoval ene in iste stvari in največkrat »mačka v žaklju«.

Kar vam želim s tem člankom povedati je, da okna niso nek »top shop« izdelek. Okna kupujete 1x v življenju, zato ne nasedajte spletnemu marketingu. Vstanite iz kavča in obiščite razstavne salone. Zanimivo je, da se dandanes gradijo veliki nakupovalni centri, katere kupci redno obiskujejo. Ne razumem, da za štruco kruha, nove čevlje in obleke, za elektronsko tehniko, male gospodinjske aparate, kupcem ni problema vstati iz kavča in oditi v trgovino. Tam si morajo najprej izboriti parkirno mesto, v trgovini poiskati željen izdelek, čakati v vrsti, da izdelek lahko kupijo in plačajo. Te izdelki imajo statistično rok trajanja eno leto. Okna in stavbno pohištvo pa ljudje želijo kupiti direktno s kavča. Velikokrat  jim je težko vstati, iti v salon in se pozanimati kaj kupujejo, oziroma kaj jim lahko ponudi določeno podjetje.

Kadar strankam pripravljamo ponudbo, jih tudi pokličemo. Vas zanima kateri je najbolj pogost odgovor? »Pošljite mi ponudbo na mail in vam bom javil«. Mislite da te iste stranke obiščejo trgovski center, si izberejo čevlje in potem rečejo: »danes ne bom kupil, pošljite mi na mail in bom razmislil.«

Zato bi s tem člankom rad poudaril naslednje: vzemite si čas, poglejte kaj kupujete. Okna navadno kupujete enkrat v življenju.

Pridite v naš salon, oglejte si kaj ponujamo, z veseljem vam bomo svetovali. Na trgu smo že 15 let, imamo ogromno izkušenj, širok prodajen program, izdelke ki so konkurenčni, cenovno ugodni in primerljivi cenam na slovenskem tržišču. Ponujamo pa tudi izdelke prestižnega značaja za najzahtevnejše stranke – za prestižne hiše, lokale, hotele in tudi zimski vrtove. Prilagodimo se vsaki arhitekturni ideji, tako željam strank kot željam arhitektov, vendar vse to v naših salonih v Kopru, Trstu in Ljubljani.

Priporočam vam, da ne kupite vedno le najcenejše, ampak si raje privoščite lepe in kvalitetne zadeve. Namenite kakšen evro več za okna in vrata višjega cenovnega razreda, kot je Finstral, ki vam ponuja visoko kvaliteto v povezavi z odlično izolativnostjo.

Zanimivo je, da smo Slovenci po statističnih podatkih glede na število prebivalstva, v evropskem območju veliki kupci novih avtomobilov. Zanimivo je, da ko se odločimo za nakup avtomobila, si navadno določimo neko cenovno mejo. Vendar ko pridemo iz salona, navadno vedno plačamo več, saj si izberemo še kup dodatne opreme. Avto, takoj ko zapusti prodajni salon, izgubi 30%, po desetih letih pa v primerjavi z nakupno vrednostjo, ni vreden skorajda nič.

Kaj pa, ko gre za okna – stavbno pohištvo?

Trend kaže, da večina strank kupi okna brez osebnega kontakta s prodajalcem, oziroma ne da bi si pred nakupom okna sploh pogledali. Celotna komunikacija poteka preko elektronskih sporočil. Večinoma izberejo najcenejšega ponudnika, da mu ta pride domov narediti izmere. Stranka pred vplačilom navadno vidi le prerez profila in stranka kupi okna. Če se slučajno pri njej oglasi komercialist, ki ji želi svetovati, mogoče ponuditi več, se stranka navadno ustraši, da od nje želimo iztržiti dodaten denar, ji prodati nekaj kar ne želi in da gre za prevaro.

Okna vendarle kupujete enkrat v življenju. Vsak dan ji uporabljate. Nova okna vam bodo zvišala vrednost nepremičnine, privarčevali boste pri ogrevanju, rešila vam bodo problem z vlago – ne boste si več uničevali zdravja. Če živite na hrupnem območju, vedite da boste mirnejše živeli in boljše spali.

Torej za avto ste pripravljeni nameniti dodatni denar, da boste lahko dobili najboljše kar vam ponudijo. Pri oknih pa je zgodba drugačna – čeprav jih boste ravno tako uporabljali in gledali vsak dan. Kakšno odločitev boste sprejeli je seveda odvisno od vas, mi pa smo tukaj da vam svetujemo in skupaj lahko najdemo najboljšo rešitev.

Toni Vinčec, direktor podjetja MATON d.o.o.

Paste your AdWords Remarketing code here
Italy